|
Post by Hiswa on Jun 12, 2008 11:58:44 GMT 2
Minä pistän paljon huonommaksi! En ole uinut yli vuoteen! >8DD Niin miksi? D:
|
|
|
Post by tonakai on Jun 12, 2008 12:24:29 GMT 2
Huomentaa~
*menee nurkkaan nukkumaan*
|
|
|
Post by Takibi on Jun 12, 2008 12:25:26 GMT 2
Heeeiii! 51 minuutin päästä Takibi on sitten virallisesti 15 >D Syntynyt olen nimittäis klo. 13.58. Sain ihan kivoja lahjoja, vaikken kylläkään mitään suurta, koska lähden sinne Englantiin ja sekin maksaa jo reilusti yli 2000€ (jos käyttörahat lasketaan mukaan).. En kuulemma saa joululahjaksikaan mitään kovin isoa :'< Mutta shoppailen sitten Englannissa (+Pariisissa) niin paljon, ettei sitä joululahjaa tarvitsekkaan >D Mutta nyt synttärilahjaksi sain 2 pakettia mangatusseja (<333). Toisessa oli ihan perusvärejä (huomioikaa, minulla on ennestään jo 2 pakettia tusseja) ja toisessa on ihonvärejä erisävyissä (looveehh them!). Ja sitten sain vielä mangan piirtämiseen tarkoitettua erikoispaperia! En malta odottaa, että pääsen käyttämään sitä KYAAHHH! Mutta kuitenkin, täällä puhuttiin talviturkin heittämisestä? Taki ei ole vielä heittänyt sitä :/ Vaikka haluaisi kovasti. Juuri kun olin menossa uimaan, niin tulee tämmöiset säät >__< ei kivaa. (HALUAN RUSKETTUA!). Mutta joo, eipäs tässä kai muuta. Voisi mennä testailemaan niitä tusseja ^___________^ Ja pitää siivota kanssa.. kun kaverit tulee ja huoneeseeni en ole koskenut siivousmielessä ainakaan 3 viikkoon.. ja on sen näköinen kyllä *köh*. Vein lakanan ulos tuulettumaan, mutta tietenkin alkoi satamaan ja ennen kuin kerkesin pelastamaan sen, niin kastuipa se ihan kokonaan >__< ei kivaa. Jouduin hakemaan uuden lakanan ^^' Mutta se on pinkki lakana... eikä sovi siniseen huoneeseeni. Pinkistä puheen ollen, olen saanut tänään vain pinkkejä synttärikortteja Viime vuonna sain vain prinsessa kortteja.. en ymmärrä. Sukulaisilla on varmasti sormensa tämän takana. En yhtään ihmettele jos ensi vuonna saan jotain vielä oudompaa XD
|
|
|
Post by tonakai on Jun 12, 2008 12:28:06 GMT 2
Onneksi olkoon Taki~! <3 ^__^ Pinkkejä kortteja~
Oon muuten tehnyt sulle kortin, mutta en varmaan pääse tänään skannaamaan sitä.. ;_; Pitää koittaa tehdä paintilla.
|
|
|
Post by Takibi on Jun 12, 2008 12:40:48 GMT 2
KYOOO! Kortti<33 *haliruts* (ja muahan ei syytetä jos kylkiluut sattuu ruksahtelemaan).
^___^
|
|
Koji
Kaikkien tuttu
Kyl?hullu
I'm sure of it.[D3v:Kahvinporo]
|
Post by Koji on Jun 12, 2008 13:06:49 GMT 2
Hähää mä oon jo ruskee >D Rusketun tosi helpost ~
|
|
|
Post by midorikawa on Jun 12, 2008 13:25:22 GMT 2
Fuji, ei ole vaan tullut uitua..
Tabiki, onneksi olkoon sinulle. Piirtäisin sinulle kortin, mutta en jaksa.. anteeksi, anteeksi, anteeksi, paljon onnea, anteeksi.. >_<
|
|
|
Post by tonakai on Jun 12, 2008 13:29:55 GMT 2
Midoo~ Yay, sain seuraa~! 8)
|
|
Koji
Kaikkien tuttu
Kyl?hullu
I'm sure of it.[D3v:Kahvinporo]
|
Post by Koji on Jun 12, 2008 13:32:06 GMT 2
Ja nyt kaikki menee vilkasee tekemiäni artteja :3 Kitooos ~
|
|
|
Post by midorikawa on Jun 12, 2008 13:32:45 GMT 2
Seuraa..? Eiku juu tietenkin. x,DD Minulla on hitaat aivot..
Mitäs kuuluu? x3 Mikset ole mesessä? D:
|
|