|
Post by tonakai on Mar 21, 2008 15:56:03 GMT 2
//Mido tänne hahmonsa kanssa~
Reiji
Rannan kivikkoisella hiekalla käveli pieni raitaturkkinen pentu. Pentu käveli hiljaa ja sen pää oli painuksissa. Korvat olivat painuneet alistuneesti luimuun, eikä se ollut ollenkaan tuon itsevarman pennun tapaista. Se oli nähnyt aiemmin toisen pennun, joka oli ollut vanhempiensa kanssa kävelyllä. Perhe oli näyttänyt todella onnelliselta. Raitaturkki oli katsellut perhettä salaa ja se oli masentunut nähdessään miten kilttejä vanhemmat olivat pennulleen. Raitaturkki huokaisi raskaasti, miettien samalla omia vanhempiaan. Se kävel hiljalleen eteenpäin, täysin ajatuksiinsa uppoutuneena.
|
|
|
Post by midorikawa on Mar 22, 2008 10:37:53 GMT 2
//Tullaan! // Kageshu Musta, ruskea raitainen uros käveli rannalla veden rajassa. Vesi oli onneksi lämmintä, niin uroksen tassuja ei palellut. Uros koira, nimeltään Kageshu katseli vettä, punaisillaan silmillään ja masentuneena. Se ei ollut hyvällä tuulella, se ei tiedä miksi. Eihän se koskaan oikeastaan ollutkaan kovin iloinen. Se mietti omaa perhettään, jonka oli itse tappanut, mutta tahallaan. Uros haluaisi, että voisi mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa kaiken. Kageshu haluaisi nähdä ne iloiset ilmeet, jonka pentuna olisi saanut. Sitten yhtäkkiä uros näki kauempana nuoren pennun. Se näytti olevan maassa tai siis mököttämässä. Miköhän oli tämän pennun syy. Se kiinnostaisi Kageshua, sillä ei yleensä pennut tuollaista ilmettä näyttänyt. Uros käveli lähemmäs, mutta ei sanonut mitään. Se odotti, että toinen huomaisi sen ensin.
|
|
|
Post by tonakai on Mar 22, 2008 14:09:42 GMT 2
Reiji
Pentu oli niin ajatuksissaan ettei heti huomannut koiraa joka lähestyi sitä. Pentu käveli edelleen vedenrajaa pitkin ja niiskaisi hiljaa. Pennun silmissä ei kuitekaan näkynyt kyyeliä, se ei koskaan halunnut näyttää niitä itselleen tai kenellekkään muulle. Lopulta raitaturkki kuuli lähestyvän koiran askeleet ja nosti nopeasti päänsä ylös. Se tarkkaili urosta varovasti. Tumma turkki, punaist silmät.. Hän on varmaankin Menrasta.. se ajatteli ja vilkuili urosta hieman epäluuloisesti. "Oletko sinä Menrasta..?" pentu lopulta kysyi ja yritti hymyillä vähän, vaikka se näyttikin varmasti väkinäiseltä.
|
|
|
Post by midorikawa on Mar 22, 2008 16:10:46 GMT 2
Kageshu
Uros käveli pennun perässä veden rajassa. Se odotti edelleen, että toinen huomaisi sen ja sanoisi jotain. Sitten yhtäkkiä pentu huomasi sen ja kysyi onko tämä Menrasta. ''Olen. Sinä varmaan myös.'' Kageshu sanoi vaan nopeasti, sillä se ei oikein mielellään puhunut.
''Jokin hätänä?'' Uros päätti kysyä, sillä tuskin pentu alkaisi itsestään kertomaan tälle urokselle. Kageshu odotti kaikessa rauhassa, että pentu kertoisi edes jotain tai edes sanoisi jotain.
|
|
|
Post by tonakai on Mar 22, 2008 16:35:10 GMT 2
Reiji
Pentu nyökkäsi kun uros arvasi hänen laumansa. "Kyllä, minäkin olen Menrasta.." se sanoi ja oli tyytyväinen siitä että uroskin oli Menrasta. Pentua ei todellakaan huvittanut tapella nyt.. Raitaturkin olo oli hieman tokkurainen, koska se oli ollut niin ajatuksissaan. Pentu ravisteli hieman päätään selvittääksen oloaan.
"No.. ei oikeastaan." pentu vastasi uroksen kysymykseen. "Mielessäni on vain huonoja muistoja." se jatkoi ja virnisti väsyneesti tummaturkkiselle urokselle.
|
|
|
Post by midorikawa on Mar 22, 2008 16:41:41 GMT 2
Kageshu
Pennun tummasta turkista kyllä huomasi, että se kuului Menra-laumaan, mutta pitihän sitä varmistaa. Pennulla oli näköjään sama juttu, varmaan.
Nuorempi uros mainitsi huonoista muistoista. Kageshu katsoi pentua ensin totisesti, mutta laski yhtäkkiä päänsä, surullinen ilme naamallaan. ''Huonoja muistoja.. niitä minulla onkin..'' Kageshu sanoi, jopa meilkein kuiskaten. Toinen ei edes välttämättä edes kuullut, ellei se ollut kuuntelemassa urosta.
|
|
|
Post by tonakai on Mar 22, 2008 16:47:58 GMT 2
//Reiji on naaras, ei uros~ n___n
Reiji
Reiji katsoi tummaturkkista urosta pää kallellaan ja sen kasvoilla oli hiukan kysyvä ilme. Ensin uros näytti totiselta, sitten todella surulliselta. "..ymmärrän.." pentu sanoi ja katsoi urosta myötätuntoisesti. Reiji näki että uroksella oli ollut vaikeaa. "Kuule.. jos sinä haluat puhua siitä.. minä kyllä kuuntelen." Reiji sanoi ja hymyili ystävällisesti. Se halusi jotenki helpottaa uroksen oloa ja kuuntelisi varmasti, jos uros halusi kertoa jotakin.
|
|
|
Post by midorikawa on Mar 22, 2008 17:13:42 GMT 2
Kageshu
Uroksen katse oli edelleen maassa, mutta sitten toinen pyysi sitä kertomaan, mutta uros ei aikonut kertoa sitä. Kageshu vaan pudisti päätään, sillä se ei tiennyt mitä sanoa. Se oli vähän aikaa hiljaa, mutta katsoi sitten nuorta naarasta. ''Mikä on sinun tarinasi?'' Kageshu katsoi punaisillaan silmillään toista, mutta edellen naamallaan surullinen ilme.
|
|
|
Post by tonakai on Mar 22, 2008 19:29:39 GMT 2
Reiji
Reiji ei halunnut enään seisoa. Pentu istahti kivikkoiselle rantahiekalle ja hiekka pölähti vähän sen viereltä. Tuuli puhalsi rannalla melko kylmästi ja sai pennun värähtämään. Pennun turkki ei ollut vielä ollenkaan säänkestävää. "Ymmärrän.." Reiji sanoi huomatessaan että uros pudisti päätään. Uroksen surullisesta punaisesta katseesta näki että sillä oli ollut vaikeaa, eikä pentu sen takia udellut enempää uroksen menneisyydestä. Joistakin asiosta ei vain voinut puhua ja pentu ymmärsi sen hyvin. "Minun tarinani..?" pentu toisti hiljaa uroksen kysymyksen. Reiji mietti hetken vastaisiko ollenkaan, mutta päätti sitten puhua. 'Ehkä se helpottaisi oloani..' se ajattli. "No se liittyy minun perheeseeni.. Vanhemmillani oli ollut pentu ennen minua, mutta he ajoivat veljeni pois, koska hän ei ollut heidän mielestään 'sopiva' ja hänellä oli vaalea turkki. Hän oli niin nuori että on varmaankin kuollut.. Minulla oli tumma turki joten kelpasin heidän koulutettavakseen. Mutta minua ei koskaan rakastettu ja vanhempani halusivat minun olevan vain täydellinen taistelija, eivätkä he välittäneet miltä minusta tuntui. Minua hakattiin ja minulle huudettiin jos tein pienenkin virheen. Lopulta olin hirveissä riidoissa ja vanhempani ajoivat minut pois ja sanoivat etteivät tahdo nähdä minua enään koskaan.." pentu oli antanut päänsä painua alas. "Ajattelin että pärjäisin yksin, mutta olen todella yksinäinen.. Yksin elävä pentu ei saa helposti ystäviä. Minua vältellään.." pentu lopetti puhumisensa siihen ja katsoi urosta varovasti. Reiji oli yleensä iloinen ja reipas, mutta nyt se oli vain masentunut.
|
|
|
Post by midorikawa on Mar 24, 2008 11:46:27 GMT 2
Kageshu
Uros katse kääntyi kun pentu sanoi, että ''minun tarinani..'' Sitten pentu menikin hiljaiseksi, joten uros ajatteli, että se ei jatka tarinaansa. Sitten yhtäkkiä pentu jatkoi tarinaansa, joten uros kuunteli tarinaa. Se kuunteli korvat höröllä ja tarkasti..
Tarinan keskellä, kun nuori naaras kertoi, että sitä kiusattiin, niin uroksen katse meni järkyttyneeksi, mutta vain vähän. Sitten Kageshun ilme muuttui taas yhtäkkiä tylsistyneeksi. Tarina muistitti pikkasen tai jossakin osassa omaansa.
Jos nuori naaras pentu uskalsi kertoa omansa, niin miksei tämä uroskin? ''Minä tapoin vanhempani.. Isäni harjoitti minua, joten unohdin miltä äitini näytti. Isäni käski tappaa äitini, joten tein sen. Sitten tajusin sen.. hyökkäsin isäni kimppuun. Tapoin hänet.'' Muuta ei uros ei sanonut. Se halusi vaan nopeasti kertoa omansa. Sen jälkeen se vaan huokaisi, ja oli ihan hiljaa. Se katsoi miten toinen reagoi.
|
|