|
Post by Fänkki on Aug 28, 2007 15:40:26 GMT 2
#Tähän on lupa Fujilta ja tänne saa tulla vain Lara-ainokaiseni~#
Sateinen iltapäivä. Raskaat pilvet roikkuivat matalalla uhkaavan näköisinä. Pienet miljardit vesipisarat kastelivat aukeaa ja vesi kohisi lehtipuissa, joiden ylimmät lehdet alkoivat jo kellastua. Syksy teki tuloaan, se oli Väinönkin myönnettävä. Harmaa susi asteli pää kyyryssä laumansa reviirillä. Tämä etsi puuta jonka alle mennä odottelemaan sateen loppua. Vaikka yksi lehtipuu ei pitäisi goljattia kuivana, auttaisi se edes vähän enemmän kuin aavalla aukealla seisoskelu.
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Aug 28, 2007 15:47:05 GMT 2
Sade kasteli nuoren naaraan tuuheaa ja kiiltävää turkkia jonka tämä aina itse piti kunnossa ja selvänä. 'Nyt pitää taas selvitellä kohta turkkia kun se kastuu' Narttu ajatteli hymähtäen kyllästyneenä. Pää ja häntä matalalla ilme mutrussa ja korvakoru heiluen narttu askelsi lähemmäs koivu puuta. Susikoira ei vielä erottanut suurta harmaata sutta joka oli kauempana. Vaalea näkyi aika selvästi tummassa iltapäivässä joka ei ollut mikään paras mahdollinen aika ja paikka sateen suojaa etsien. Hiljalleen alkoi Víctima erottaa edessään isoa sutta. Joka vaikutti myös kastuneen. "Hei" Narttu sanoi varovasti ja varautuneesti sillä näki vain tuon selän joka oli musta. Ettei vain ollut menra. Mutta sitten narttu käveli tuon viereen ja huomasi että se uro oli liian vaalea menraksi.
|
|
|
Post by Fänkki on Aug 28, 2007 15:50:20 GMT 2
Väinö oli hiukan ajatuksissaan, mutta käänsi laiskasti päätään tylsistyneenä. Ei kai taas joku pikku kakara? Luojan kiitos ei. Tulija olikin joku nätti narttu. Suden ilme muuttui tylsistyneeksi iloisemmaksi. "Hei vain," kudo sanoi ja katsoi toisen turkkia. Sekin näytti kiiltävältä. Ilmeisesti joku toinenkin tällä saarella piti turkistaan huolta. Punaparta vilkaisi vielä kerran märkää vaaleaverikköä ja sitten nyökkäsi päällään puita kohden. "Oletko tuonne suojaan menossa?" Väinö kysyi, ja loikki parilla askeleella itse sinne. "Nimittäin minä ainakin olen," vihreäsilmä sanoi ja hymyili.
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Aug 28, 2007 16:04:20 GMT 2
Narttu jähmettyi. Olipa toinen suuri, ja aika komeakin. Narttu katsoi toisen nyökkäyksen suuntaan. "Joo, olen. Voinko tulla mukaasi?" Susikoira sanoi. Ei tämä yksinkään halunnut olla joten seura kelpaisi. Varsinkin hyvin mukavan tuntuinen seura. "Minun nimeni muuten on Víctima, mutta voit kutsua minua Vikiksi. Mikä sinun nimesi on?" Kido kysyi huolettomasti mutta myös varuillaan vaikka sitä ei kuullut eikä näkynyt eikämillään tavoin huomannut. Susikoiralla oli nimittäin huonoja kokemuksia isoista uroksista.
|
|
|
Post by Fänkki on Aug 28, 2007 16:06:59 GMT 2
Susi nyökkäsi toiselle, ja ajatteli mielessään että jes, toinen tahtoi tulla. "Viki... Aika mukava nimi," Väinö sanoi, joka oli harvinaista. Yleensä harmaa oli harvoin mitään mieltä kenenkään nimestä. Mutta Viki oli oikeasti kiva nimi. "Minä olen Väinö-Valtteri, mutta pelkkä Väinö riittää. Väinö-Valtteri on niin pitkä," susi sanoi Vikille, ja huomasikin pian tutkivan toista katseellaan. Sinisiä silmiä ja vaaleaa turkkia. Blondi.
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Aug 28, 2007 16:12:55 GMT 2
"Hauska tavata, Väinö" Narttu sanoi ja katseli urosta hetken. Aika kaunis kuvio tuolla oli selässään. Punainen 'harjas' ja etutassut ja parta tekivät uroksesta komeamman. Narttu hymyili aurinkoisesti ja mutruinen ilme oli jäänyt jonnekkin. "Mennäänkö?" Narttu kysyi ja lähti jo kävelemään reippaasti tuhea häntä hulmute tuulen vireessä joka yllätti kaksikon välillä.
|
|
|
Post by Fänkki on Aug 28, 2007 16:16:17 GMT 2
Susi ei edes ehtinyt vastata. Tämä loikki puun alle ja huokaisi. Väinö puhdisti hännällään uhden kohdan keltaisista lehdistä, ikäänkuin Vikille. Tämäkin oli aika outoa käytöstä urokselta, joka ei ikinä ollut ajatellut muita kuin itseään. Harmaa ei oiken kyennyt sanomaan mitään, koska tämä oli aivan toisen pauloissa. Mutta susi tiesi kokemuksesta, että ei kannattanut ensinnäkään toivoa liikoja ja toiseksi ei pitänyt edetä liian nopeasti. "Sinä ikään kuin valaiset sateisen päivä hymylläsi," ruskeakirsuinen sanoi. Aivan kuin Viki hehkuisi jotain lämpöä.
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Aug 28, 2007 16:24:42 GMT 2
Narttu hymyili päästessään puiden alle uroksen kanssa. "Ei sinun tarvitse minulle puhdasta paikkaa laittaa" Susikoira naurahti heleästi ja punasteli sitten toisen lauseelle. "Kiitos Väinö" Viki sanoi automaattisesti ja meni istumaan puhdistetulle paikalle. Katse haapuili vähänväliä uroksessa eikä narttu mahtanut mitään. Kido hymyili leveästi ja aurinkoisesti virnistäen sitten ilkikurisesti. "Olet aika komea" Susikoira sanoi ääneen vahingossa ja punastui sitten toden teolla.
|
|
|
Post by Fänkki on Aug 28, 2007 16:26:25 GMT 2
Väinö naurahti hiukan toisen kommentille. "Eikö herrasmiehet tee näin?" susi kysyi. Kun toinen luikautti vahinkonsa, punastui kido toden teolla. "Komea? Eh... Sinäkin olet todella nätti," harmaa sanoi hiukan vaivaantuneesti.
#Olen pitkä viesti#
|
|
Lara X
Lähipiireissä
Jou.
|
Post by Lara X on Aug 28, 2007 16:29:33 GMT 2
Narttu punastui vielä enemmän mutta piilotti sen nopeasti. "Öh... Kiitos" Susikoira mietti sanottavaa ja sitten tämä yritti vaihtaa aihetta. "Tuota, mites sinä olet tänne saapunut vai oletko länyt tällä saarella aina, Väinö?" kido vaihtoi mitä tyhmempään puheen aiheeseen.
|
|