|
Post by Hiswa on Jan 16, 2010 1:27:13 GMT 2
Täällä herättelyä, on tämä sen verran mukava topic yleensä ollut. 8)
Eli siis seuraava arvostelee minun avatarin, allekirjoituksen ja personal textin. Sama pelaaja voi arvostella pelaajan kokonaisuuden uudelleen vain jos se on muuttunut edelliskerrasta.
// Ja olisi kiva kuulla ihan kunnon perustelujakin, esim. miksi annat juuri sen numeron minkä annat ja miksi pidät avatarista, millaisia tunteita se sinussa herättää jne.
|
|
|
Post by Tika on Jan 16, 2010 19:49:41 GMT 2
Ava: GOTTA LOVE IT <3 (lol oon aika omahyvänen, ku suurinpiirtein valitsin ton avan sulle XD) Pt: <3 Perusteluksi saa riittää tämä: HISHIS <3 Nojoo, ei ehkä sovi avaan mut tykkään muuten ihan hemmetisti nii ei haittaa >D Ak: Laulunpätkä kivva, pelaajan nimi käy ilmi, hahmoja ei vielä oo niin enpä nyt voi vedota siihenkään et pitäs olla linkit hahmoihin x) Nummero: Emm, 9+, kiva kokonaisuus Edit//ja tosi hyvät perustelut on mulla taas ,ehhehe xD edit 2// Lol. En sano muuta xD
|
|
|
Post by Hiswa on Jan 16, 2010 20:13:56 GMT 2
// Tika you got pwnd. Se ei ole mistään laulusta, kirjoittaa raapustelin sen eilen. >8''D //
Avatar ~ Lol, let's go wild. Potter-musikaalista, melko hauska kuva. Mukavan sävyinen kaiken lisäksi, sopii hyvin tähän default teemaan (vaaleanruskea). Pt ~ Ilmaiset tuntemuksiasi avataristasi. En voi muuta sanoa kuin "sama täällä". :'3 Ak ~ Löytyy pelaajan nimi sekä linkki pelaajaesittelyyn, sekä hahmon nimi ja linkki hahmoon. Eli hyvä yhdistelmä. Lisäksi mukava pätkä laulusta (?). Kuvaa aika hyvin menoa täällä tällä hetkellä.. Silence.
Kokonaisuus: 9½
// No eipä nuo yhtään kummoisemmat minullakaan ollut... >D
|
|
|
Post by Fänkki on Jan 19, 2010 14:57:58 GMT 2
Ava - Nojaa, mie en oo mikää erityine harry potta -jutskien fani (kai toi oli harry potterista, minä muista XD), enkä muuteka yleesä tykkää noista 'valmis'avoista, eli en ny oikee tiä. Kai se on jees faneille :'D
Pt - Olettaisin, et toi viittaa siun nickiis? Aika jännä sinäsä viitata omaa nickii tos.. eiko hitto, miullaki lukee tos pt:ees oma nick.. Nojuu. Tulee käärme mielee tost ssss-ästä.
Ak - Siisti kuva missä kiteytyy kaikki olennaine, mitä tarvii, eli pelaaja ja hahmo. Ja ko toi on ilmeisesti siun tekemä kuva, ni eipä sitä copyy nii kovi vissii toho tarvi.
Kokonaisuus - 8
|
|
|
Post by Tika on Jan 19, 2010 16:23:32 GMT 2
//Ihan tämmösenä huomautuksena, että Hissukkaisen ak kuvan pohja on miun ja hää väritti & pikkasen muokkasi >] (Luvalla ne copyt tosin on jätetty pois...)//
Ava :: Ässä~ Kivasti leikattu kuva, tuolleen jännä. Ja reunustettuki, jeij :'> Pt :: Onpahan erilainen. : D Ak :: Laulunpätkä jee, pelaajan & hahmon nimi löytyy ja linkki hahmoon ja copyt ok~
Arrvosana :: 8½
|
|
|
Post by Fänkki on Jan 26, 2010 16:27:33 GMT 2
Ava - Jostai jutusta.. Mie en niikää yhä edellekää perusta näist 'valmis avoista' (sil oletuksel et toi on sellane). Pt - Iha muksa lausahdus Ak - Söpöi pikku hyyppiä :3 Ite kaipaisin copyja, mut oletan et noi on siun tekemii. Linkit löytyy, gyyd. Ja tollaset sanat on aika yleiset, ne on kivoi, miulaki on Kokonaisuus - 9
|
|
|
Post by Hiswa on May 27, 2010 12:49:49 GMT 2
Avatar: Nätti kuva hahmosta, ja reunustettukin on. Nice~ Personal text: Hauska lausahdus. :'3 (englantia vielä<3) Allekirjoitus: Näkyy pelaaja ja näkyy hahmo, linkkinenkin löytyy. Ihan kiva tekstinpätkä, ehkä hippusen pitkä, muttah~
Kokonaisuus: 9+
|
|
|
Post by Tika on Jun 1, 2010 19:49:42 GMT 2
Ava: Oon hemmetin puolueellinen : D In love with your avatar ofc, mutta en osaa kattoo sitä puolueettomasti : DD Pt: jostain syystä tuli kauhee hinku tökätä sua.. x) No emt, ihanan irtonainen pätkä, ehkä siksi viehättää miuta. Ak: Sopivan simppeli, kuva, pelaaja, hahmo ja linkki hahmoon löytyy just tolleen kivasti. Aika taidokasta tilankäyttöä :''D
Kokonaisuus: 9 +
|
|
|
Post by Hiswa on Jun 18, 2010 16:43:58 GMT 2
Ma nyt taas tungen tänne. 8-D Ava: itekin oon puolueellinen. GREEN DAYY, ome. Rakastan. Pt: Jos oikein muistan, niin tuo on jostain Green Dayn laulusta? Hmm, kiva pätkä, oikein filosofinen. Ak: Näkyy hahmojen värit söpössä kuvassa, pelaaja (ja linkki tietoihin), hahmot ja linkki niiden tietoihin + taas Green Dayta. Mukava ak, mutta tuon kuvan valkea tausta häiritsee hieman minun TAITEELLISTA (köh) silmääni. Kokonaisuus: -10
|
|
|
Post by Tika on Sept 19, 2010 10:43:34 GMT 2
Ja ma nyt taas tungen myös, pakko tätä on herätellä O__o
Ava :: Suloinen :'D Mee likee siis, vaikka toisaalta saattaisin tykätä enemmän kuvasta x) Pt :: Ahhhhhhhhhhhhfahojvnsw gr, en jaksa selittää, TYKKÄÄN XD Ak :: Yhyy, ei oo kuvaa 8< Ja hahmojen nimiä kaipailisin, mutten hianohiano, pelaaja löytyy ja tekstinpätkä myös :'3
Kokonaisuus :: 9 -
|
|